söndag 22 november 2009

Trötta söndagen

Jimmy är och hämtar mat, blir pizza här idag.
Ingen av oss är på laga-mat-humör, så det kändes som en bra lösning.
Dessutom så lovade jag Hampus pizza i fredags, men planerna ändrades då, och vi hade en besviken kille här.

I övrigt har den här dagen verkligen varit slapp, och vädret har ju inte hjälp om man säger så.
Men man ska väl vara taclsam över att vi hade lite sol igår alla fall :-) Det behövdes!

Åh vad jag längtar tills på lördag, på tal om annat ;-) Då ska jag ta fram adventsljusstakar, stjärnor och nya gardiner! Så mysigt det kommer bli!
I år har jag betydligt mer jul känsla i kroppen än förra året, och det känns fiiint!

Nu ska jag sära på Hampus och Julia. Mycket syskonkärlek mellan dom nu ;-)
Men man får väl ta det, dom ger sig alla fall inte på sina dags kompisar, och det är jag otroligt tacksam över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar