tisdag 29 september 2009

Jo men visst.. ett mindre kaos!

Nu är det mycket!
Vi fick nu i veckan veta att vi kommer flytta... ja den va vi inte beredda på. Jag min dummis, sitter varje dag och kollar lägenheter.
Varför? Ja det är den eviga frågan. Trivs väl bra här, inte bra område visserligen men åh vad jag gillar lägenheten!
Men nu hittade jag nåt som jag gillade! Ett huuuuus!!!!
Så nu i helgen fick vi veta att vi får hyra det :-D Lycklig som fasen!
Så nu kommer vi ha 6 rum och kök, 133kvm, två toaletter och en trädgård!!! Lövly ♥
Läget är perfekt, bara en gångväg från skolan som barnen (hoppas jag) kommer gå i sen, nära lekparker, och nära mamma och pappa :-) Kan inte bli bättre.
Negativa? Ja det finns en sak, källaren... Den håller på att byggas till lägenhet, och nån kommer bo där... Men shit samma, det är mer positivt än negativt så den tar vi.
Så vi flyttar nu vilken dag som helst.

Sen på fredag fyller den stora pojken år :-)
Han hade kalas nu i söndags och fick en massa roliga saker. Lego, tv-spel, spark cykel och skydd! Och snacka om att jag häpnade, han klarar av att köra spark cykel galant! Som om han inte gjort annat :-)
Och på kvällen när jag sa god natt och han skulle sova, säger han stolt: "Mamma, jag är en stor kille nu för jag kan köra spark cykel".
Och ja, han är stor nu min pojke... Min älskade pojke. Men i mina ögon kommer han alltid vara min lilla plutt. Även när han fyller 30år och har egna barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar