onsdag 10 november 2010

Snacka om att onsdagar är svåra... Dels så är det ju Bonde söker fru, sen Arga snickaren. Älskar båda programmen...
Man skulle ju kunna tänka sig att det är ju bara att se reprisen av Bonde söker fru vid midnatt, men så enkelt är det inte! Att hålla mig vaken till 22 är stort, så ni förstår ju hur omöjligt det är ända till midnatt.
Bara att inse fakta, jag missar denna säsong av Bonde söker fru. Shit happens!

Jag vill tapetsera om här hemma. I alla fall i tv-rummet... Kanske i vårt sovrum med... Sen skulle det inte skada med en fondvägg i matsalen. Och jag skulle väl inte heller gråta av sorg om man målande om hallen och i trappen... Heller inte om man tapetserade om i rummet uppe (rummet vi inte har till nåt, bara står där... Himla slöseri med plats egentligen). Undrar vad min kära make tycker om det.. Eller jag vet ju att han vill få upp en fondvägg med, och tapetsera om i tv-rummet. Men tror inte han känner att han har tid... Och det är ingen ide ens att jag säger att jag kan fixa det, skulle han aldrig låta mig göra, vilket han gör rätt i!

2 inlägg på samma dag... jag måste vara väldigt uttråkad idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar