onsdag 10 november 2010

Ska ta tag i detta nu...

Måste verkligen bättra mig när det gäller att blogga. Ska försöka alla fall...

Nu längtar jag efter julen. Har den där härliga julkänslan i magen, bara längtar efter att få plocka fram alla julsaker och göra mysigt här hemma... Fast det är ju inte så långt kvar, natten till den 28 kommer sakerna fram här hemma (hoppas jag... Blir Jimmys "problem i år eftersom jag sitter på jobbet just den natten). Härligt!
Men jag längtar även efter våren... och den känslan blev ju inte mindre idag. Snöslak och så känns det som vår i luften... Lite deppigt blev det att tänka på att vi har hela vintern framför oss... men det går! Det har ju gjort det alla andra år.
Snacka om dilemma...

Jimmy har gjort klart sin tatuering på armen nu... Och den blev stor!! Hela överarmen, axeln och en bit upp på halsen. Så läckert!! Men nu när den är klart så funderar både jag och Jimmy på om den kanske ska byggas på lite till... Bara lite till ner på underarmen kanske...
Men hur som helst så ska han tatuera sig nu den 24november igen. Men nu är det ett helt nytt och mycket intressant projekt! Han ska göra sin första färgtatuering, och den ska vara på benet. Motivet: Barnen!! Han ska tatuera deras porträtt. Vi var nere till Dennis (art of skin) med bilderna, och jag vet att det kommer bli så jäkla bra! En lång sittning dock... 7timmar...!
Och när ska jag bli modig och våga tatuera mig kan man ju undra... Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar