torsdag 28 oktober 2010

Dålig på det här... Erkänner! Men faktiskt, detta är knappast prio 1 just nu.

Hampus har börjat med ett ganska intressant ljud nu... Han liksom lägger sig på golvet och så gör han ett vrål som på nåt sätt delar sig och blir till väldigt många och obehagliga ljud på en och samma gång.
När han gör dom så blir jag så arg!! Åh så arg!!! Och när jag blir så arg så vill jag bara gråta... Så funkar jag... För mycket ilska blir till tårar... Nu har jag ju inte brutit ihop framför barnen, men så jobbigt ljud det är!
Jag har bett han sluta, men han verkar inte intresserad av det...

En annan lite rolig sak ha sa idag...
Han är ju så att om jag är hemma så gråter han efter Jimmy... och då sa jag till han idag att
-ja men pappa är ju hemma imorgon. Då behöver du ju inte gråta efter honom.
Då säger han:
-Men mamma, om jag är med pappa, och inte med dig. Då kommer jag ju tjuta för att jag vill vara med dig ju!
Ja, han är ärlig den gossen!

Nu ska jag snart sova, snart.

1 kommentar: