onsdag 5 januari 2011

Idag blev jag liter förtvivlad när vi hämtade barnen på dagis. När vi skulle klä på barnen så fik min minsta son ett så otroligt utbrott. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig varit med om att han varit så arg. Det var läskigt, att en så liten unge kan bli så arg! När jag efter mycket båk och svetten rann så fick jag på han kläderna. Min man tog då med sig han ut. En fröken frågade mig vad det var som var så fel som gjorde att han blev så arg. Och jag vet inte! Hur dumt verkar inte det? En mamma som inte vet vad som är fel... men han har aldrig varit så arg i hela sitt liv... Där fick jag ett stort test.
Måtte det inte ske ingen, men jag vet bättre... det kommer ske.

Julia har vi märkt "behöver" ha en stund varje dag då hon får ett utbrott... är som att hon inte riktigt funkar annars... Trälit, men det funkar. Efteråt när hon skrikit ur sig allt så är hon den snällaste lilla ängel man kan ha.

Ja jag sär då det... dessa barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar