fredag 23 december 2011

♥ Älskade, Älskade mormor ♥


Idag är det en lite extra tung dag. När min mormor levde så var det denna dag som man spenderade hos henne. Det är nämligen hennes födelsedag! Eller egentligen imorgon men vi firade henne den 23.
Mormor finns inte längre med oss och det gör så ont!! Har redan hunnit gråta idag.
Denna dag brukar vara så otroligt mysig... Mina mostrar och kusiner brukade komma och alla samlades och åt och fikade ihop i mormors lägenhet. Så otroligt mysigt.
Nu när älskade mormor inte finns så är denna dag en sorgedag för mig. Det är två år sedan hon for iväg till morfar, men sorgen vill inte ge med sig och längtan efter hennes kramar vill inte försvinna. Men jag vet inte om jag vill att det ska försvinna. Jag vill sakna mormor, jag vill ha henne i mina tankar så hon vet att hon inte blir glömd.
♥Finaste mormor ♥

1 kommentar: