måndag 26 december 2011

God fortsättning hörre ni!
Jag glömde helt bort att önska alla en god jul... eller ja... på FB gjorde jag ju det, men det finns ju dom som inte är vän med mig på FB som läser denna blogg!

Jag hade för övrigt en helt underbar jul! På alla sätt. Jag var nöjd, barnen var nöjda. Alla var glada och det är väl härligt!!
Och jag blev så glad på julafton, fick två så fina änglar av min syster. En att ha i halsbandet och en som prydnad. Jag älskar änglar!! Sånt som är rosa och änglar ligger mig varmt om hjärtat.
Av min älskade make fick jag en rosa klocka! Så fiiiint!!
Så denna jul kommer jag minnas med ett leende. Inte bara för att jag fick så fina julklappar, utan för att den var så lyckad på så många sätt.
Jag har kommit på en sak, nåt jag mår bra av är att umgås med familjen!
Som i veckan som var fick jag en heldag med min syster. Så kul att fika och gå i affärer med henne. Hoppas det blir snart igen. Och så jul, då var hela familjen samlad. Idag kom Jimmys bror, hans fru och deras barn på besök. Och i veckan som kommer så ska jag och systeryster på bio med våra småkillar. Och på onsdag så kommer Thim (min systerson) hit och ska vara med oss några timmar. Och jag mår så bra när jag får ha familjen nära. Det är läkning på hög nivå mina vänner! Är så glad över att ha så fin och underbar familj! Med familj räknar jag ju även in Jimmys sida, det är ju min familj dom med. Vi är ju liksom gifta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar