söndag 18 december 2011

Idag har jag haft en riktigt härlig dag!
Först började dagen med mysfrukost och tända ljus. Det är helt klart fördelen med att barnen är hemma, mysfaktorn i huset stiger enormt. Imorgon är jag ensam igen och får väl tända lite ljus för stämningens skull.
Efter frukosten kom min mamma och pappa, kort efter det kom min syster, hennes man och deras son Thim. Min syster hjälpte mig med håret, så nu är jag nyklippt inför julen. Skönt!!
Sen blev det fika för hela slanten.
Och nu kan jag äntligen få tala högt om nåt helt underbart... jag ska äntligen få bli moster igen. Helt otroligt underbart! Längtar som en tok!! Tänk att dom äntligen ska få en liten kotte till, och jisses vad jag ska bära och mysa med den lilla bebisen. Man blir ju lite sådär extra gos sjuk när man själv vill ha fler barn men det inte går. Så jag får helt enkelt låna min systers, och det går minst lika bra det!!!
Och nu har äntligen snön kommit. Julstämningen ökade enormt mycket. Nu får vi hoppas att snön ligger kvar till några dagar efter jul alla fall.
Så där, det är min söndag. Kan inte haft det bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar