tisdag 19 mars 2013

Då är jag hemma för ett par dagar... men idag åker jag tillbaka......
Det är jobbigt att åka tillbaka, saknaden efter familjen är enorm!!! Men imorgon gör jag antagligen min sista behandling, hoppas!!!!
Men det har inte varit så hemskt på sjukhuset, dom har tagit väldigt väl hand om mig måste jag säga. Men självklart är det skönt att få komma hem till familjen.
Men jag har en långt väg kvar att gå innann jagär frisk.
Eller frisk, det det kommer jag aldrig bli. Jaghar fått två diagnoser som jagkommer få leva med för resten av livet, bara att gilla läget. Att ingen uppmärksammat dom innan är konstigt?!

Nej, nu ska jagdrick upp mitt kaffe, sen är det dags att fara. Så trevlig tisdag till er alla :-)

1 kommentar:

  1. jag hoppas att det bara kommer gå åt rätt håll nu för dej.så du bara blir bättre och bättre för det är du värd.många kramar. Madde

    SvaraRadera