lördag 9 mars 2013

Dags för ett inlägg.....
Jag är nu hemma, men bara över helgen, imorgon åker jag tillbaka till västervik och läggs in på sjukhuset.
Jag har minst två behandlingar kvar att göra, så det är bara att gilla läget.

Det är fantastiskt skönt att få träffa barnen, även fast det är intensivt.
Ikväll blir det även lite kuligheter, Stiftelsen!!! Yey!!
Lite roligt är precis vad jag behöver, lite roligt i mitten av allt det jobbiga som händer.

Så vad finns det mer att berätta..... allt rullar på som vanligt. Inget händer, varken roligt eller tråkigt. Eller jo, det händer en del tråkigt, att vara ifrån familjen känns vill jag lova er. Och att ha fått en ny diagnos känns inte heller superkul. Men det är bara att gilla läget antar jag. Det finns inte så mycket att göra mer än att gilla läget och lyssna på läkare och sköterskor.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, har lite att stå i. En helt underbar och speciell pojke har kalas idag......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar