söndag 10 mars 2013

Dags att uppdatera lite kanske??

Jag är tillbaka på psyk avd 23 igen. Var bara hemma över helgen men vilken helg!!! Fasen alltså, ni skulle varit med säger jag bara!
Jag drack inte en droppe alkohol men hade ändå så sjukt kul!!!! Och som om det inte var nog så fick vi huset fullt av gäster... Jimmys bror och hans jej (en för övrigt jätte trevlig och gullig tjej), grabbarnas mamma (tack för hjälpen med barnnen, vi hade varken kunnat åka på stiftelsen eller Jimmy hade inte kunnat följa med mig tillbaka till sjukhuset), och sist men inte minst så hade vi Roger som körde, tack för det!

Jag är som sagt fortfarande kvar på psyket i Västervik, hur länge jag blir kvar vet jag inte, men dom pratar om två behandlingar. Det innebär att jag får åka hem på onsdag. Är jag moge för det? Helt ärligt så vet jag inte..... Tiden får utvisa det.

Nej nu orkar inte jag skriva mer, blir kanske mer ikväll. See Ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar