onsdag 12 augusti 2009

Så mycket... men så lite tid...

I måndags var vi på alv med föräldragruppen, suoer trevligt för den delen, och då pratade vi om just detta med utbrott. Och alla som har barn, eller haft i samma ålder har det precis lika dant :-D
Ja jag tycker verkligen synd om dom (föräldrarna alltså) men det känns skönt att man inte är ensam, det finns några som vet hur man har det. Så ett stort tack för att ni förstår :-)
Ja och på tal om det, det var så trevligt att träffa alla mammor :-D Jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta med våra möten länge till! Man behöver verkligen få träffa vuxna människor, och bara vara!
Så nästa gång ska vi träffas hemma hos en mamma, ser verkligen fram emot det :-D Kul att se hur dom bor ju ;-)

Igår var vi i Kalmar med mina föräldrar, min syster och hennes familj!
Blev ett litet gäng... shoppade lite (så klart), hittade så mycket fint på Gina men man måste ju begränsa sig ;-)
Sen så blev det ju lite skor med såklart, jag är ju bara människa :-D
Resan på tågen gick bättre än jag förväntat mig, barnen var så duktiga! Men tro nu inte att dom satt stilla som små ljus, för det händer inte bara... Nej, dom sprang runt som yra höns och klättrade och tjoade, men för oss så var det över förväntan.
Självklart fick ju barnen ca 259485 utbrott, men det hör ju till... det är liksom vår vardag nu ;-)
Men det var skönt att höra att vi är inte ensamma (tänker då på föräldragruppen imåndags igen)!

Idag har vi haft en skön lugn dag här hemma! Jag har packat det mesta inför resan till Nässjö, lika bra att vara ute i tid.
Sen gick jag och Jimmy och handlade, utan barnen. Dom var på dagis idag.
Nu sitter Hampus och Julia i badet och Wille ligger och sover. Ska se om jag kan fåupp trollen från badet, snart bompa dags ju!
Sen nalkas sömn, för både dom och mig... Så hemskt trött idag... Slockade som ett ljus i kraftig blåst när jag sövde Wille förut.
Farligt skön säng det där ;-)

Ha de!
Tjing ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar