måndag 21 november 2011

Idag blev barnen så glada! Jag berättade för dom att farmor ska komma och hälsa på snart. Så kul att se deras reaktion, Wille och Julia satte igång att dansa, Hampus visste inte om han skulle skratta eller gråta :-D (Glädje tårar!! Inget annat)
Julia var snabb att rabbla upp allt hon ska visa "Bason" (farmor på hennes språk). Jag tror nog att Wille kommer sätta ett namn på farmor nu när han träffar henne, spännande att se vad det kan bli!
Det är så otroligt mysigt att se barnen bli så glada över att träffa släkt och vänner.
Jag ser verkligen fram emot besöket med, ska bli väldigt trevligt att ha nån att prata bort lite tid med :-D

Och en otroligt dum sak... jag har börjat röka igen :-( Fan fan fan!!! Men det gick inte, cigaretter har ju en skön lugnande effekt... men jag röker inte varje dag!! I lördags rökte jag två cigg. Igår ingen! Och än så länge ingen idag. Jag vet att ni nog tänker att om jag då röker så lite så behöver jag det inte. Och det är sant, ingen "behöver" cigg. Men måste ändå säga att den lugnande effekten man får är så skön!
Men detta ska jag hur eller hur sluta med. Bara dumt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar