lördag 12 november 2011

Kom på att jag kanske skulle blogga lite på denna blogg med... men jag vet inte om vad? Det som händer i mitt liv är ju inte det roligaste, och det tar jag ju inte upp på denna blogg...
Men ja... Kan ju berätta om min mycket underliga morgon.
Vaknade med ett ryck, efter att ha drömt en mycket underlig dröm. Mysig men knasig. Drömde att min bästa vän Svandis åkte moped för att träffa mig. Det hade bara tagit henne tre timmar från Island till Vimmerby... bara det är ju skumt! Men hon kom alla fall och jisses så underbart det var. Saknar henne så otroligt mycket. Vi träffas inte ofta, vilket man förstår. Men när vi ses så är det som igår, det är äkta vänskap ♥ Och vi kramades så mycket hela tiden :-D Och jag grät av lycka att hon kommit till mig. Sen när det var dags att åka hem igen så följde mamma och pappa med henne, för pappa var ändå långledig... Jag tog en barnvagn och packade mina saker och skulle ut och resa... till fots :-D Jag höll mig på småvägarna och det var fullt med snö... Efter att ha traskat på några mil så vaknade jag med ett ryck som sagt! Och där var drömmen slut, och katasrof morgonen infann sig:
Fick på nåt sätt för mig att det var tisdag, och när jag vaknade så var klockan 8:27... med andra ord så hade vi försovit oss då Hampus börjat vid 8:15!! Så med panik rusar jag upp och börjar slita fram kläder. Skriker på Jimmy att väcka Hampus, och han gå upp... När han är där uppe och ska väcka Hampus så ropar han ner att "Du vet väl att dom är lediga idag?"
Jag satt som ett frågetecken eftersom jag var helt säker på att det var tisdag idag. Han kommer ner och bara skrattar åt mig... Måste säga att jag blev väldigt tacksam över att det var lördag när jag väl kopplade.
Japp, så det blev ju en kanon start på dagen här hemma :-D
Där ser ni hur virrig jag är...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar