söndag 6 november 2011

Jaha.... så har sjukdomen hittat sin man att bita tag i hos oss... Hampus vaknade inatt och klagade över huvudvärk. När han sen vaknade i morse så var han febrig. Och den lilla stackarn är ju för söt... Helt plötsligt från ingen stans börjar han gråta. Jag frågade då vad som var fel och han svarade:
-Men jag vill ju inte vara hemma imorgon. Det är ju mycket roligare i skolan.
En stor tröst för en mamma ändå. Det visar ju att han trivs i skolan och vill vara där. Men hemma blir han imorgon hur eller hur!! Jag hoppas bara jag får tag på barnvakt, ska till min läkare och Jimmy måste med... Får ju inte fram allt annars. Sen är det lite han måste prata med henne om också. I värsta fall får jag väl ta med honom... men det vill man ju helst slippa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar