tisdag 22 mars 2011

Nu har det äntligen hänt lite, både bra och dåliga saker!!

Först och främst, AJ!!
Igår vaknade Wille vid 23-tiden och ville inte somna om. Bara att ta in han till oss. Precis när vi somnat så hör jag Julia, då ligger hon och gråter, så Jimmy går upp och tröstar henne. När han kommer ner igen och lagt sig så hinner vi inte ligga mer än kanske 5minuter, sen börjar Julia igen. Så jag gav upp, jag gick upp och la mig hos henne, det jobbiga är att hon har en pytte liten växa säng, så jag försökte inte ens lägga mig där. Jag la mig i sacko säcken. Och där fick jag ligga till klockan blev 7 och det var dags att gå upp... Behöver jag säga att det inte är skönt för kroppen att sova 7timmar i en sån?! Nej, tänkte väl det... Så speciellt många timmars sömn har jag inte fått kan jag lova... Man somnar, sover nån kvart, vaknar och så håller det på genom hela natten. *GÄSP*
Tänk vad man gör för sina barn.

Sen till det mer roliga som hänt idag. Jimmy fick ett samtal nu på morgonen, i samtalet fick han en liten rolig fråga... Vill du jobba hos oss?
Eh? Neeeejjjj.... Han har ju bara ringt, skrivit och varit där för att dom verkligen ska se honom... vore ju galet om han sagt nej! Och såklart sa han ja!!!
Jihoooooooooo!!!!!! Och det andra som är bra med detta jobb, det är här i stan, löööövly!! Det tredje som är bra med detta jobb är att han går 3skift! Precis det han ville ha!
Och så finns det en 4de sak som är bra, men det vågar vi inte lita på... Först blir det provanställning i 3månader, sen i 3månader till, efter det så är det en fast tjänst.... Vore helt jäkla fantastiskt, men som sagt, den har vi hört förr. Vi är bara glada att han har nåt nu en tid framöver. Allt är så jävla mycket bättre än inget.

Sen förstår ni så kollade jag skatteverket idag... (Jag kanske skulle köpa mig en lott på tal om annat, när jag ser allt detta så känns det som att jag har ett ganska bra flyt!) Jag får tillbaka på skatten. Dä ni! Och det var inte bara nån hundring, det sg faktiskt väldigt ljust ut! Så inte nog med att Jimmy har en lön vid midsommar, jag får tillbaka på skatten med... tror detta blir en bra sommar.

Så är det förstår ni. Nu ska jag göra nåt åt min huvudvärk, ajajajaj!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar