måndag 28 mars 2011

Idag har jag shoppat. Jag och Hampus hängde med mina föräldrar till Västervik. Man måste ju passa på.
Men vad jag har fyndat. Hampus behövde både stövlar och gympisar, fick tag på båda och gav bara 99:- paret. Det gillar jag!
Sen var vi på Lager 154, där köpte jag ett par träningsbyxor till mig och ett par till Jimmy, 3 linnen till Jimmy och 2 leggins till mig. Allt jag gav var 350:- Det är billigt!
Köpte även lite smått och gått, men orkar inte radda upp allt. Känner mig ganska nöjd, det är huvudsaken.
Imorgon måste jag ner till stan igen, ska köpa färg till sovrummet. Måste få bort den där tapeten. Den är verkligen vidrig. Så jag är desperat, så därför målar vi, inte tapetserar. Och faktiskt, tro det eller ej, men jag ska följa svärmors råd. Det blir en brun färg och inredningen ska gå i guld och lite rost färgat. Tyckte faktiskt det lät som en bra ide.

Nu ska jag se vidare på Ullared.

1 kommentar:

  1. Kul att få shoppa och bara behöva betala en liten summa.

    Kram Sofie.

    Min blogg: amandaalexander.blogg.se

    SvaraRadera