måndag 18 april 2011

Åh fy... det känns som att jag var på fest igår och drack på tok för mycket! Nu är inte fallet så, minns inte ens när jag drack alkohol senast, och fest? Vad är det?!
Anledningen är att min lilla dotter blev sjuk inatt. Eller ja, det började väl igår på dagen med lite feber. Men ingen större fara. Fast vid 1 inatt så vaknade hon och kunde inte andas... Så då var det dags igen, falsk krupp. Nu har hon faktiskt inte haft det sen i vintras så vi ska väl vara nöjda.
Hampus har ju haft problem med det sen han var 6månader, och än har det inte gett med sig, det kommer som ett brev på posten när han ska bli sjuk, så det är väl bara att göra sig beredd... William har fortfarande inte visat några tendenser till att ha falsk krupp, så vem vet... kanske vi slipper det med honom. Vore underbart, både för vår och hans del.
Men nu tillbaka till Julia, hon är så otroligt duktig på att hantera detta med falsk krupp. Det är ju såklart jobbigt och bökigt för henne, men inte som med Hampus. Han drabbas verkligen av panik! Och det går nästan inte lugna ner honom... men jag förstår honom. Alla som sett ett sånt anfall förstår!

Nu blir det frukost med Julia. Sen ska Jimmy iväg och jag och Julia ska ha tjej-dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar