fredag 17 maj 2013

Då var denna dag snart slut.
Julia skadade ögat på dagis, så Jimmy fick ta med henne till sjukhuset,  där konstaterade dom att hon har rivmärken i ögat.  Typiskt!  Så nu ska vi spruta i salva i ögat två gånger per dag... Ja ja,  bara att gilla läget!
Och snart ska pojkarna åka, dom ska sova borta tills på söndag.... blir nog bra,  det brukar gå kanon så jag är inte orolig ett dugg ♥

Och så nåt otroligt sorgligt och tungt,  jag var på begravning tidigare idag.  Begravningen i sig var sorglig, tung, jobbig. ... men det gjorde inte saken bättre att den fick mig att minnas Jimmys storasysters begravning. Känslorna skölde över mig och det var många gånger jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Men det var en väldigt vacker begravning,  sonen till Anna-Lisa, Arne hade planerat och gjort en så fin begravning och jag beundrar hans styrka.  Han är en väldigt stark person och jag önskar och hoppas jag blir som honom när den tiden tyvärr är inne.

Nej, nu ska jag spendera lite tid med pojkarna innan dom åker.  Kanske kan det få mig att tänka på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar