onsdag 15 maj 2013

Nu är jag hemma!  Jihoooo!!!!
Det känns verkligen så skönt.
Behandlingen gick bra idag förresten, att sätta kanylen gick visserligen inte så bra... fyra gånger fick dom sticka mig innan det blev bra... behöver jag säga att jag inte var speciellt glad på dom! ?
Och jag hatar när dom sprutar in sömn medlet, av nån lustig anledning smakar det vitlök? Men men,  man känner smaken ett par sekunder sen slocknar man, tack och lov.
Nog om detta, nu är jag "fri" från detta en stund.
Så... vad ska jag då skriva om??
Helt ärligt så har jag inget just nu att skriva om,  jag är så rysligt trött,  vilket jag antar beror på att jag var ner sövd i förmiddags.  Så jag tror faktiskt jag ska passa på att vila en stund innan barnen kommer hem så jag är pigg och på alerten när dom kommer.
God natt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar