lördag 11 maj 2013

Idag har vi varit på ALV. En mycket lyckad dag måste jag säga. Barnen såg på teatrar, sprang runt, levde om... Ja, listan kan göras lång.
Att skaffa kort för att komma och gå som man vill under sommaren är långt ifrån billigt, MEN det är det värt!!! Barnen älskar att få vara där nere och leka och om sanningen ska fram så gör jag det med!
Nu har barnen gått och lagt sig men nätterna i vårt lilla hus är KAOS!!!! Så lugnet har verkligen inte infunnit sig, och kommer tyvärr inte göra det heller. 
Tack och lov för att jag Jimmy! Han hjälper mig med allt. Barnen, hemmet, läkarsamtal, medicin, mina sjukdomar.... Ja listan kan göras lång. Vad jag vill få fram är att jag älskar honom så mycket! Och inte nog med detta, han han har även gett mig tre helt otroligt fina och underbara barn <3
Nej, nu är det dags att att att sätta punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar