måndag 20 maj 2013

Jag blir galen!!!!
När jag uppfostrade Hampus måste jag gjort nåt fel..... en mer känslig person får man leta. Och jag vet att folk som lever nära oss (mina föräldrar,  mina syskon osv) kan intyga att jag inte har fel.  Han gråter för allt,  får utbrott hela tiden,  allt man gör är fel.... ja,  sådär rullar dagarna på.
Dels är det fruktansvärt jobbigt att leva med detta heeeeeeela tiden,  men det är ju även jobbigt för hans syskon.  Jag personligen skulle bli galen att växa upp med all denna skrik och protester. 
Men vad ska jag göra?
Finns det något att göra åt detta problem eller får vi helt enkelt finna oss i att det är såhär det kommer vara?
Jag vill klargöra en sak,  hur jobbigt det än är, och svårt,  så älskar jag alla mina barn otroligt mycket!  Finns inte ord för att beskriva hur otroligt underbara dom är,  mina ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar