söndag 19 maj 2013

Jaha,  då var söndagen här och snart slut. 
Jag mår skit, både fysiskt och psykiskt.... när det gäller det fysiska så mår jag så otroligt illa,  jag vet knappt vart jag ska ta vägen!  Sen har jag så ont i min rygg och ner i benen.  Jag har tagit min kvälls medicin men den verkar inte ge någon vidare effekt ikväll.  Just my luck!!
När det gäller det psykiska så vet jag inte vad som är fel.... jag känner mig fruktansvärt arg och ledsen,  men vet inte på vad.  Det är visserligen inget nytt, det är ju så jag mår helt enkelt... men jag har inte gjort det på ett tag och det är lätt att vänja sig till den positiva delen i sitt liv.
Jag försöker se det positiva som händer i mitt liv,  men jag mår ändå skit!
Det finns en sak jag skulle vilja berätta för er, men skulle ni få veta det så skulle ni reagera på många sätt,  och inget av dom skulle vara positiva,  tyvärr.  Så jag behåller det för mig själv en stund till.... tills jag blir modig nog att berätta.
Nu ska jag fortsätta se på tv; n.... fundera lite på varför jag känner som jag gör.  Jag vet att jag inte kommer komma på varför,  skulle jag kunna det så skulle jag inte vara där jag idag är..... men ändå,  det skadar ju inte att analysera lite....
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar