söndag 5 juli 2009

Dop!


Lördagen den 4/7-2009 så hade vi dopet för William. Alla barnen var så duktiga :-D Dock blev dom lite uttråkade i slutet, men så brukar det ju bli för barn. Men ingen katastrof för det, för så illa var det inte :-) Wille skötte sig fin fint, inget gråt alls. Inte ens när han fick vatten på huvudet! Så idag är jag en stolt mamma! Prästen avslutade allt med att säga att då kanske vi syns här för nästa dop om ett år eller så... men jag sa det till han efter att vi får nog se hur det blir med den... Fler blir det ju men lite mer än ett år vill jag nog allt ha på mig :-D Efter dopet så for alla hem till mamma och pappa (mina föräldrar alltså), där bjöds det på smörgåstårta, kaffe, jordgubbs tårta och drömmar. Det var så trevligt att så många ville komma. Så kul att träffa släkten lite.
William fick så fina saker, och dom som kom på hans dag var (parentesen visar vad han fick): Mormor Annica, morfar Veine (pengar), moster Vickan, Niklas, Kusin Thim (halsband med hans stjärntecekn och presentkort), farmor Ingela (gose filt), faster Malin (bestick), farbror Kimmy, Sanna, Kusinerna Meja och Liam (ett armband). Sen kom gammelmormor Märta (pengar), gammlemoster Ette, Cenneth (halsband med valfri gravering). Och så gammelmostrarna Syllan, Inga (spargris) och så Annette (sack N seat). Tack Alla Ni för att ni ville komma på vår pojkes stora dag. Vi uppskattar det verkligen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar