måndag 27 juli 2009

Gjorde stan osäker idag...

Idag skulle vi egentligen ha en lugn och skön hemma dag! Ja såna behövs verkligen ibland... var eviga dag så är det nåt man ska göra känns det som.
Men den tanken sprack! Det blev ett besök till stan, och där mötte vi upp min syster yster och mosters älskling Thim!
Så vi gick i en massa klädaffärer, åkte turist tåget och åt glass!
En heldag med andra ord, men ack så trevligt vi hade! Det va verkligen kul att umgås lite med sin syster! Blir inte mycket av den varan tyvärr, men bättre ibland än aldrig :-D
Och, så glad jag blev! Denna dag, av 2 hela saker... den första va att jag köpte ett par gummistövlar till Julia och en overall till William att ha i höst. För båda dessa saker ihop så betalade jag hela... 29kronor! Jisses vad lycklig man blir av att fynda!!!
Sen då det andra... Min syster bjöd mig till henne på söndag för tjej kväll :-D Ja tänk va att man kan bli så glad över en sak... men eftersom jag inte träffar mycket vuxet folk så blir jag överlycklig över detta :-D
Så dit bär det av på söndag kväll, lite nervöst att umgås med vuxna men det ska nog fixa till sig!

Ja och på tisdag nästa vecka börjar barnen dagis igen... tänk vad tiden går fort! Jag som va lite orolig när det närmade sig sommarlov... hur skulle man orka aktivera barnen i en hel månad?! Men tänk vad fel jag hade... Det är så mysigt att ha dom hemma :-) Speciellt när det är sådär fint väder på morgonen och vi sitter ute och äter frukost, det älskar jag!
Men tack och lov så är jag ju hemma med Wille, så vi tar väl dagis lite som det kommer tror jag ;-)
Men barnen börjar sakna sina kompisar nu misstänker jag, och det tror jag det :-D

Tingelling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar