torsdag 9 december 2010

Fick en liten chock när Julia kom hem. Hon har varit med Jimmy och gjort lite ärenden...
När hon kom hem så hade hon så bråttom att få av sig sin overall... Så mumlade hon nåt om tatuering. Jag hjälpte henne av med kläderna och hon drar snabbt upp tröjan och visar vad hon har där.
En tatuering!! Först blev jag lite ställt... Många tankar kan jag lova er... Det var verkligen en tatuering, ingen sån där gnuggis, utan det såg verkligen ut som en tatuering. Hon hade till och med plast över, sådär som man får när man gjort en tatuering för att skydda den.
Lite undrande kollar jag på Jimmy och han säger att dom varit hos Dennis. Men förklarar snabbt att han målat den, inte äkta.
Hon har nu alltså en nalle, som håller i ett hjärta, och på hjärtat så står det "Pappa" såklart. Jag kan garantera er att när Jimmy smörjer in sin tatuering senare så kommer Julia stå där och kräva att hennes med måste smörjas in. Och det måste den ju såklart.

Jag säger inte att min dotter inte får tatuera sig, för jag vet att hon kommer göra detta. Men kanske inte vid 3år...
Fast detta måste jag säga var otroligt gulligt! Önskar jag hade fått vara med och sett det bara.
Men jag vet nu att min dotter kommer ha en (om möjligt) ännu godare öga till Dennis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar