onsdag 22 december 2010

Nu är alla inköp klara, och det känns så bra!
Tror och hoppas alla kommer bli väldigt nöjda... Men det tror jag nog.
När jag var på stan idag så tänkte jag att jag kanske skulle kolla upp det där med glasögon. Sagt och gjort. Jag gick dit, fick en tid och nu har jag köpt nya. Det var på tiden ansåg min optiker. Ska bli så otroligt skönt att se bra igen. Är så trött på svidande ögon, ömhet och ont i huvudet. Och så kommer jag bli väldigt snygg med. Unnade mig faktiskt nya bågar med.

Snacka om att denna dag gått i ett. Och det värsta är att det känns som att jag knappt träffat mina små barn. Dom for till dagis idag vid 9. När dom slutade vid 14 så hämtades dom av sin pappa och slussades över till mormor. Och inte förens vid 18-tiden så var vi klara och gick ner till min mamma så jag fick träffa mina barn. Men det är visserligen inte fara, dom älskar att få vara med mormor och morfar. Så det känns ändå bra. Och nu är dom lediga ända tills den 3e januari. Känns sjukt långt dit... men jag minns att för typ en vecka sen (som det känns alltså) så sa jag att nu är det precis 2månader kvar till jul... Och vips, nu är det dan före dan före doppare dan. Tiden går fort när man har roligt!
Om det fortsätter såhär s är det ju för tusan snart midsommar! Längtar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar