torsdag 23 december 2010

Idag firade vi jul med min familj. Mamma, pappa, lillebror, syster, svåger, systerson, jag, min man, min stora son, min dotter och min lilla son. Och så lilla Vilde, min systers hund.
Otroligt mysigt!! Det kunde inte bli mycket bättre, faktiskt.
God mat, trevligt sällskap, och underbara julklappar. Har 3 mycket nöjda troll här hemma nu som är ivriga över morgon dagen, då ska allt provas!

Fick hem min glasögon idag med, mycket nöjd på alla sätt. Ser bra och ser bra ut! Kan det bli bättre?

Och så pricken över i. Jimmy köpte en julklapp till oss idag... En systemkamera! Jag är så lycklig att jag nästan spricker!!! Vilka otroliga bilder den tar, dom är så sjukt fina. Så nu går jag runt och tar kort på allt jag kommer över. Fascinerande vad saker kan se annorlunda ut bara man har en bra kamera. Rekommenderar alla att investera i en, alla fall om man har barn. De är värt det!

Imorgon får vi besök. Min mamma, pappa och lillebror kommer hit och firar den riktiga julafton med oss. Skulle vilja att min syster och hennes familj kunde komma med, men tyvärr så måste man dela upp sig. Jag fick ha dom idag alla fall. Och det är jag glad över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar