onsdag 8 december 2010

Mycket att säga men väljer att vara tyst om nästan allt. Blir bättre så.

Nu är det vinter... Sketans kallt är vad det är. Men jag är rustad ska jag lova er. Köpte en jacka, tänkte att den nog inte skulle hålla mottet, men johoo då! Varm och gå. Sen har jag faktiskt köpt mig en mössa... Jupp jupp! Tog mig bara 26år att komma på att det är skönt att vara varm om huvudet. Och jag som har så kort hår borde tänkt på det tidigare... Sen är jag jäkligt snygg i den med, fototbevis kommer. Jag lovar! Sen kom min kära make på att man faktiskt kan ha mjukisbyxor utanpå sina byxor när man är ute, och vips så håller man sig varm på ytterligare ett sätt! Så ja, jag är rustad!

Vad mer... Mycket! Men nu började visst Greys. Så en annan gång kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar