tisdag 21 december 2010

Jag har faktisk en giltig ursäkt för att jag inte skrivit här på länge. Jag har legat i halsfluss. Skit trist!
Sen har jag helt enkelt prioriterat min familj framför datorn.

Imorgon ska jag göra sista inköpen av julklappar... Fy tusan vad skönt det ska bli. Vet vad jag ska köpa och vart allt är, så egentligen ska jag bara plocka ihop de och betala. Sen blir det ju säkert en hel den nöjes shopping med. Men jag har ett sort problem, vad ska jag köpa till Jimmy. Lika svårt varje gång.

Vad har hänt på sista tiden?
Vi klädde granen i förrgår. Men den åkte ut ganska fort. Wille kan bara inte låta nåt stå ifred! Jag blir galen!! Och besviken. Mycket besviken. Hade känts fint med en julgran, höjer ju upp min icke befintliga jul känsla.... Men det får väl gå ändå.

Sen har jag fått hem papper på om jag vill att Hampus ska börja skolan i höst. Det kändes ska jag säga er. Nu är det verkligen sant, min lilla pojke är stor. Tänk att ha ska gå i skolan!! Det gör faktiskt lite ont i magen ska jag erkänna...
Och nu i mellandagarna så råder jag er att inte besöka oss, för då händer det grejer! Hampus ska få ett eget rum, och Wille och Julia ska få dela rum. Får väl se hur det går...
Vi har ju egentligen rum så alla kan få varsitt, men det får va. Jag vill ha min matsal i fred, och tv-rummet ska låtas va det med. Och vi kan ännu inte ha tv-rum uppe eftersom Wille inte klarar av trappen...

Och så till sist. Jag har kraschat en ruta på vårt hus. Säger bara en sak, få mig inte förbannad... Då ser jag svart och dyker ett hinder upp så bokstavligen krossar jag det!

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar