onsdag 16 februari 2011

Julia är sjuk... Ganska mycket sjuk faktiskt... I söndags när jag kom till jobbet fick jag ett meddelande från Jimmy. Julia hade feber. Tänkte inte så mycket på det då, barn har ju feber mest hela tiden känns det som. Men nu är det onsdag och hon är inte bättre alls. Morgonen brukar börja bra, men så fort klockan närmar sig 11 så ser man på henne hur hon blir sjukare och sjukare. Vid 12 sover hon och man ser på henne hur dålig hon är. Febern går ju ner med alvedon, men aptiten är usel. Hon tackar till och med nej till godis... då är det illa.... Jag ger det en dag till, sen ringer jag sjukan. Hon äter ju alla fall lite frukost och dricker vatten om dagarna.

Så min träning och vikten. Och nu känns allt så mycket bättre!!! Vikten börjar dala och jag känner att jag inte är lika klen längre. Saker känns inte alls lika tunga nu när jag lyfter, och det är faktiskt superhäftigt! Och idag tog jag på mig leggins och en typ av klänning. Och nu ska jag skryta lite, men jag blev glad av min spegelbild! Kände mig faktiskt nöjd. Den känslan har jag längtat efter, och den känslan taggar mig att fortsätta kämpa. Tror faktiskt detta kommer gå riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar