tisdag 8 februari 2011

Så jobbigt det är när man känner så mycket på samma gång.
Glad, arg, ledsen, fundersam... Det är jobbigt!! För att inte tala om hur frustrerande det är.

Träningen går inte bra enligt mig. Är så arg!!!! (där har vi väl kanske en anledning till allt jag känner) Förra veckan tränade jag 3gånger. Denna vecka så har jag än så länge tränat 1gång. Jag har skött mig så otroligt bra när det gäller vad jag stoppar i mig. Kan lätt säga att jag förbrukar mer än jag stoppar i mig. Läsk var det så länge sen jag drack att jag inte ens minns ur cola smakar. Godis åt jag visserligen i lördags, typ 10 bitar med viktväktar skit. Men varför händer det inget på vågen?!
Jag vet att man måste ge det tid, men alltså, jag måste se resultat för att vilja fortsätta.
Jag känner ju att jag behöver det, jag menar, träningsvärk igen.
Och det ända positiva jag kan se med allt detta slit är att jag "avancerat" lite... Ökat motståndet på vikterna med ca 5kg från förra veckan. Jag vet att det låter ynkligt, men jag känner mig stolt.
Och jag vill inte träna upp mig och se ut som ett muskelmonster, jag vill vara smal och slimmad!
Jag är nöjd om jag kommer ner till ca 55kg, och stl small i kläder... okej, medium kan jag sträcka mig till i byxor, lite rumpa vill jag ju ha.
Och neeeeeeeejjjjj!!! Jag bryr mig inte om ett smack hur ni ser ut. Det är upp till er hur mycket ni väger och vilken storlek ni har. Huvudsaken är att ni mår bra och trivs.
Men släng inte skit på mig över vad jag vill, det är min egen lilla åsikt. Jag vet vad jag vill, och jag kommer inte övertalas.

Jag vet att det bara finns en sak att göra för att uppnå det jag önskar. Bita ihop och köra på ännu hårdare. Och ja, det får väl bli så. Ger det väl en vecka till, och nåde vågen där uppe om den inte visar lite nedgång... jag ber inte om mycket, det räcker med nått halvkilo.

1 kommentar:

  1. Glöm inte att när du tränar så går du också upp i muskelmassa, så att detinte minskat på vågen betyder ju inte att du inte gått ner i övrigt. Så supermycket har du väl inte att gå ner, så du kanske tillochmed går upp något.. som sagt, i muskelmassa.

    SvaraRadera