torsdag 24 februari 2011

Igår skrämde Hampus mig rejält... Vi var hos mormor och morfar efter dagis. Där åt och lekte han som vanligt. Sen promenerade vi hem. Väl hemma så spelade Hampus dator, och efter en stund så hör vi ett illvrål från hans rum. Han skrek och klarade knappt av att säga vad som var fel. Men till slut sa han att det var magen... Han hade så hemskt ont att svetten bara rann om honom och han klarade inte av att sitta. Jag lyckades bära upp han till sägen och skulle bara gå iväg ett par minuter, när jag kommer tillbaka så är han helt borta. Han sov men ändå inte, kunde inte prata och var helt vit i ansiktet. Så otroligt otäckt.
Men jag lyckades få liv i honom och fick honom att äta lite på ett äpple, sakta men säkert fick han i sig en macka, lite äpple och vatten. Sen somnade han och sov hela natten. Idag är magen helt okej.
Jag förstår ingenting!! Jag är glad att det är över, men vad hände?!

1 kommentar:

  1. det kanske vad tarmvred för det kan dom ju få om dom ätit dåligt och sen om man äter kraftigt bara pang boom så blir det ungefär liknade kollik om man säger så kram malin

    SvaraRadera