torsdag 3 februari 2011

Ont!!! Herre jisses... nu känner jag verkligen av hur otränad jag är!
Har börjat träna lite nu för att komma i trim. Hjälpa kroppen på vägen till beatch 2011... Kommer ju hur eller hur inte kunna visa mig helt, somliga saker går inte rätta till. Men man får se det som så att man vinner på det i längden, att träna är hälsosamt!
Och faktiskt så är det skönt, man känner sig väldigt nyttig.
Men ack ack ack... Min kropp är verkligen inte van vid detta. Vilken smärta!!
Igår hade jag så hemskt mycket träningsvärk i mage och armar... lite i ryggen. Så då tränade jag bara ben... idag är hela kroppen som en öm, stel pinne. Kan säga att det ända stället jag inte har träningsvärk på nu är vaderna och händerna... Men faktiskt, fast det gör så ont att man tror ens sista stund är kommen vissa stunder, så är det faktiskt skönt! Man vet att man gjort nåt bra för att få denna värk, och man får nåt bra för det!
Jag hoppas bara att jag orkar hålla motivationen uppe... Har lätt för att komma på saker jag vill göra, sätta igång ett projekt och så tröttna. Det får bara inte hända denna gång!
Men fördelen nu är att Jimmy också tränar, så när han pushar på så får man mer motivation.
Och bäst av allt, nu har vi äntligen hittat nåt vi kan göra ihop ♥

Nu har Wille vaknat...
Det är faktiskt lite halvträligt här hemma... 2 av 3 barn är sjuka. Väntar bara på att mitten ungen med ska bli sjuk, vore väldigt konstigt om hon slapp undan... men man vet ju aldrig, mirakel har hänt.
Mamma och pappa kommer ikväll och ska sitta här när barnen lagt sig, och jag och Jimmy ska då passa på och träna ett tag. Skönt att komma ifrån en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar