torsdag 10 februari 2011

Känner mig väldigt stolt ikväll! Över två saker...
Först och främst så hade jag vattengympa på jobbet idag. Och där tränade jag så in i fasen! Hinner ju inte iväg med Jimmy nu förens på måndag igen, så man måste ju ta sina chanser. Så här är samvetet fint alla fall.

Sen var det Wille. Han har fått så otroligt långt hår, och vi har ju inte brytt oss om att klippa mer än luggen, Han har ju så fina lockar, och det vill man ju inte förstöra. Men nu var det dags... Det var mer hår än ansikte om man säger så.
Men jag var livrädd, vågade inte klippa... vem vet hur det skulle bli... jag menar, jag har aldrig klippt hår! Ja, jo luggar, men nu snackar vi en hel frisyr. Men faktiskt, ni ska få se!
Jag har lagt in två inlägg efter detta. Så om ni bara bläddrar på neråt, så ser nu. Först kommer före bilderna, sen efterbilderna. Titta och njut... Och glöm inte att kommentera hur duktig jag var ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar