onsdag 8 februari 2012

Man skulle kunna tro att det är jobbigt att vara sjuk och ha barn. Ja det är det! MEN, jag tror att det finns en mening för allt, även det faktum att jag fick barn innan jag insjuknade.
Om jag inte hade haft dom så skulle jag inte ens kliva upp ur sängen somliga dar. Nu har jag dom och då måste jag hålla näsan över ytan. Jimmy tar mycket väl hand om barnen, men dom behöver ju även ha sin mamma, så det är bara att orka.
Idag är det en sån där jobbig dag, jag vet inte varför... Det bara blir såhär vissa dagar.

2 kommentarer:

  1. Du är den BÄSTA mamman dina barn kan ha!!! Du ska vara stolt över dig själv, och du ska ha massa plus för att du kämpar o håller dig över "ytan" även dessa dagar då allt suger.
    MASSA KRAMAR till dig
    //Jennie

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Jennie. Att få höra sånt betyder massor ♥
    Kram på dig.

    SvaraRadera