tisdag 2 april 2013

Dags för en uppdatering kanske?!

Hemma, vilket ni nog förstått?!
Varit hemma sen mitten av förra veckan, men har liksom inte haft lust och ork att uppdatera.... är så proppad med mediciner och jag tror det är en stor anledning till att jag är så trött.
Men en sak som är jäkligt konstigt är att jag somnar hela tiden om dagarna (somnade när jag åt frukost idag) men när det gäller att somna för natten så tar det en evighet! Sjukt!!!!
Och så på tal om  mig, jag har nu fått två diagnoser, två sjukdomar jag för evigt kommer leva med, jag blir aldrig av med dom. Men vad dom nu heter minns jag inte. För är det nåt alla mediciner ställer till med så är det minnet, glömmer och kommer inte ihåg nåt! Minst sagt jobbigt, men som med det mesta annat så vänjer jag mig väl.
Nej nu mina kära vänner så har jag annat för mig..... hemligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar