tisdag 9 april 2013

Kärlek!

Trött jag blir!!! På vad undrar ni säkert då.... mig själv!!!
Jag är så trött, så otroligt trött! Jag vet inte vad jag ska ta mig till?! Att ta mig i kragen har jag försökt med, hjälpte ju mycket.... Not!
Jag tror jag vet vad det beror på.... medicinerna. Jag vet inte ens hur många olika sorter jag äter längre.... men jag vet varför jag äter dom, och det är inte en skit anledning, så mycket vet jag.
Så.... jag får väl helt enkelt härda ut. Är hemma idag och imorgon med, men på torsdag åker jag till västervik igen. Blä!!! Undrar hur många behandlingar till jag kommer behöva, är ganska så mycket trött på detta nu.
MEN, ett stort MEN; Jag mår ju inte bra, jag mår inte som man ska göra, jag kan inte säga att jag känner mig som mig själv. Vilket är ett stort bevis på att jag inte mår okej, så "enkelt" är det.

Nog om detta!!
På söndag fyller min lilla knatte 4år, William alltså. 4år!!! Fatta, Alexandra (Jag alltså) har inte små, små barn längre, han är redan 4år. Mammas älskade pojke.
Tro nu inget skit som att jag älskar William mer än hans syskon Hampus och Julia. Tro för fan inte ens det, inte ens lite grann!! Jag älskar alla mina barn lika mycket, det skiljer inte ens en hundra dels procent. Alla mina barn är lika mycket älskade, precis exakt lika mycket. Jag har verkligen blivit mamma till tre helt fantastiska, underbara barn. Och moster till världens finaste och underbaraste Thim och Thilda, dom är verkligen helt fantastiska!!!
Jag är mamma och moster till 5 helt otroligt älskade barn.
Jag älskar er så otroligt mycket, alla 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar