tisdag 9 april 2013

Sömn

Jag vet inte varför men vi har STORA problem i familjen Eriksson när det gäller sömn hos barnen. Och när jag säger stora så menar jag Otroligt STORA problem.
Med Hampus går det väl an, lite svår att få i säng på kvällen men när han väl lagt sig så ligger han. Men hans syskon.... aj aj aj!!! Dom somnar fint på kvällen, men  vid ca 23 vänder det.... då är natten över och strulet startar. Dom vaknar och anser att natten är slut. Dom ska sova hos oss (vilket jag inte anser är något problem om det hade varit på det sättet att dom somnat. Men icke! Det pratas, sparkas, skriks.... ja det  bara rullar på)! Får man dom sen att sova så är det lagom när det faktiskt är dags att kliva upp igen. Nu kan man ju tro att Oj så lätta dom måste vara att söva sen och OJ så bra dom sover kommande natt! Nej! Nej, Nej Nej..... Samma visa natten kommer igen. Det blir inte bättre! Så är det bara!

Skönt, nu har jag fått gnälla av mig lite. Tycker ni jag är jobbig??!
Skiter jag fullständigt i, läs inte då! Det är ingen som tvingar dig att läsa, Thats it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar