fredag 5 april 2013

Vaken och väntar.... Har min ect nu vid 7:45 och jag vill inte!!!! Jag hatar det, jag skulle mer än gärna slippa detta. Men icke! Vill jag bli jag igen så får jag helt enkelt stå ut. Det finns två tröster alla fall med det hela; Jimmy kommer och jag får åka hem idag <3
Mer då?
Sovit skit-dåligt!!! Hade så svårt att somna och när jag väl somnade så vaknade jag hela tiden... Tror det är nerverna över dagens händelse som är anledningen. Jag vet att jag gjort detta många gånger och borde vara van och inte nervös, men så är inte fallet.

Och så en helt annan sak, William fyller snart 4år och vi har inte den blekaste aning om vad man kan köpa till honom. Kännas ju lite tråkigt att ge han pengar och låta han gå lös själv i affärerna.
Nej, vu har ett tag på oss så vi får verkligen fundera på detta rejält!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar