tisdag 9 april 2013

Nu var det ett tag sen...

Jag har inte haft tid att blogga på sista tiden. Det är mycket som händer nu....
Jag ligger mycket på sjukhus, jag har fyllt år och snart om några dagar fyller William år.
Och så för utom det så ska jag vara mamma, fru, syster, dotter och allt vad det innebär!

När det gäller det med sjukhus så är det invecklat... det är mycket nu... Jag är hemma tills på torsdag sen åker jag igen.Till sjukhuset alltså.Så på fredag sövs jag ner igen och får min behandling. JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DETTA!!!!
Men ett ont måste för att bli okej igen. Frisk kommer jag aldrig bli, men jag kommer bli bättre alla fall.

Nu ska jag till mamma en sväng och ta mig lite kaffe, sen vidare till stan och leta presenter till Wille.

HA EN BRA DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar