söndag 28 april 2013

Jaha ja.... Det var ett tag sen jag skrev här. Så, vad har hänt? Inget speciellt faktiskt. Två dagar i veckan är jag inlagd på sjukhuset i Västervik, behandling. Jag har även Boendestöd tre gånger i veckan, och Jimmy är hemma för vård av anhörig. Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan Jimmy! Han hjälper mig med mediciner, komma till och från sjukhuset, fixa här. hemma med allt vad det innebär.... Det var nog ödet som fixade ihop oss. Hur jag då mår idag? Njae.... Har mått bättre, men jag mår inte sämre, huvudsaken!
Så vad mer? Barnen är iväg denna helg. Var tredje helg är dom hos sina kontaktfamiljer, så vad har då jag och Jimmy gjort när vi varit lediga och allt? Inget speciellt faktiskt, bara tagit dagen som den kommit och tagit det lugnt, riktigt skönt faktiskt.
Nej, nu är det dags att göra sig redo, barnen kommer när som.
Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar