söndag 29 januari 2012

Idag har vi haft kalas här hemma. Det var visserligen bara vi i familjen men det var så trevligt så!
Vem som fyllde? Jo det ska jag säga er, det var Hampus leksaks-hund! Här tar vi seriöst på barnen fantasier ;-)
Så jag fick uppdrag att baka en tårta och såklart gjorde jag det! Blev riktigt gott, får väl se vem som fyller år nästa helg... Julias kompis Tyra (som för övrigt bara hon kan se... ) kanske?
Den där Tyra skulle jag vilja träffa, efter Julias beskrivning så är jag väldigt nyfiken på henne. Hon är 10år, har en storebror och en lillasyster. Hon har även barn (mycket ung mamma...). Hon är lika lång som mig och har lila hår som når ner till golvet. Och denna Tyra är väldigt påhittig... Så fort Julia gjort nåt bus eller kommit på nåt som kanske inte är så bra så är det Tyra som varit i farten... Mycket skumt... och det är som sagt bara Julia som ser och hör henne.

Jag tycker det är så härligt med barn. Dom har så öppna sinnen och dom kan göra sina fantasier så verkliga! Som Hampus, hans hund ser han som levande, och han fyllde verkligen år! Julia har en kompis som heter Tyra och så är det bara!
Undrar vad Wille kommer hitta på... Är bara en tidsfråga innan han kommer med nått eller nån... Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar