fredag 20 januari 2012

Runt midsommar är det tänk att min familj ska utökas, jag ska bli moster igen :-D Detta är något jag ser fram emot otroligt mycket, och jag håller på att längta ihjäl mig!!! Min syster kommer tröttna på mig tror jag... för jag ska vara en väldigt närvarande moster. Känner inte riktigt att jag var det när hon fick sitt första barn, och det vill jag gärna ta igen med nästa. Och om jag är mycket med bebisen så blir det automatiskt att jag träffar deras första barn mer, vin vin situation! Deras pojke som dom nu har är för övrigt underbar, och det är min älskling ♥
Men alla fall, idag var det dags för ultraljud, och en stor sten släppte från mina axlar. Bebisen är fullt frisk och mår som den ska göra. Det var en livlig liten krabat med, så härligt! Jag fick se bilderna och jag älskar redan den ungen ♥
Detta kom som en skänk från ovan. Min syster har längtat efter ett syskon så länge och nu är det verkligen ett påväg!
Och jag har nåt positivt att tänka på när det känns svårt.
Om nu tiden bara kunde gå lite fortare :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar