söndag 15 januari 2012

Söndag... Just dom dagarna vill man hinna med så mycket som möjligt. För imorgon drar barnen iväg till skola och dagis och mannen till utbildning. Sen är dom ju borta från morgon till kväll. Så man vill ju använda tiden väl när tiden väl finns.
Men så ett dilemma... Ska man hitta på något och ta kaoset som automatiskt uppstår, eller ska man ta det säkra kortet och bara vara hemma och mysa framför massa filmer, leka och umgås vettigt med barnen?
Rent spontant känner jag att jag nog vill göra alternativ nummer två, vara hemma och mysa. Men frågan är om barnen vill det....
Nåja, imorgon drar ju allt igång igen, och nu hoppas jag att barnen håller sig friska så Jimmy kan gå på sin utbildning.
Förresten på tal om det. Min man är inte dum han! På utbildningen så byggde han väggstativ så vi kunde sätta upp tv:n på väggen. Händig man jag har. Det blev verkligen helt perfekt!
Jag har beställt golv ljusstake, men vi får se om han kan luska ut hur den ska byggas....
Nej, nu blir det frukost!
Trevlig söndag till er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar