tisdag 31 januari 2012

Jag har nu tagit ett stort beslut... jag ska spara ut mitt hår igen. Men jag ska inte ha långt... det ska vara en page ungefär... men så pass långt att jag kan sätta upp håret i en toffs.
Men jag undrar om det kommer gå... har börjat på detta flera gånger innan, men det har slutat med ett desperat samtal till min syster och hon har fått klippa av allt. Jag har verkligen svårt för att spara ut håret, förstår det inte!
Men nu ska jag försöka....

Mer då... Jo igår blev jag överraskad! Melodifestivalen drar tydligen igång på lördag... Detta har jag fullständigt missat! Hur hände det?! Jag brukar ha full koll på detta, och skulle jag missa det så har jag en son som är helt såld på detta, men även han har missat att det börjar nu. Men tänk vad glad han kommer bli när jag berättar det för honom! Ska bli så mysigt att sitta uppe med honom och se på alla som sjunger! När det gäller melodifestivalen så är Hampus helt såld på detta... Han älskar det! Och jag älskar att han är så såld på det. Det innebär ju att jag har nån att se på det med :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar