fredag 27 januari 2012

Jaha, då sitter man här och kollar på Ronja Rövardotter. Att den filmen spelas upp är inget ovanligt, alla fall om William är hemma. Han tok-älskar Ronja! Jag har en gång i tiden gillat den filmen med, men eftersom den nu spelats upp minst en gång per dag i några veckors tid, så är jag så trött på den. Fast det är klart, Rump-Nissarna är roliga, oavsett hur många gånger jag än sett dom!
Men jag måste säga att boxen till tv:n var ett otroligt bra köp! På det sättet kan allt jag vill se spelas in och så kan jag se på det i lugn och ro när barnen somnat och William lämnat över "dos-makten" till mig.
Det är bara att inse fakta, som småbarnsförälder så är det minus på sovkontot, och vad som visas på tv;n har man inget att säga till om. Och värre blir det väl... Små barn, små bekymmer. Stora barn, stora bekymmer.
Men jag vet inte, det där kan väl vara otroligt individuellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar