lördag 14 januari 2012

Jag gillar facebook... så är det bara!
Men det finns en sak med det som stör mig så sjukt mycket... Och det är när folk gör såna där kryptiska status uppdateringar. Ni vet väl vad jag menar?
Om inte kan jag ge er lite smakprov:
"Idag gäller det..."
"Nu vet jag"
"Jag är så glad, visste väl att det skulle bli så"
Ser ni den röda tråden?
Sen om någon frågar om vad som gäller, vad du vet, vad som blev som du visste, så får man svaret:
Kan inte berätta, hemligt. Eller liknande.
Skriv då för faan inte så, har man sagt A får man väl säga B.
Jag anser att såna uppdateringar är enbart till för folk som suktar efter uppmärksamhet och inte kan få det på annat sätt.
Omoget!
Eller såna som gnäller när man postar ett kedjebrev... Snälla, om det stör er så mycket så läs dom inte. Är det en person som lägger upp många såna så kan man ju bara dölja den personen så slipper man se dom. Simpel as that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar