torsdag 18 juni 2009

Då var det kväll!!!

Japp, kvällen före midsommar då!
Var ute och gick runt på stan lite förut idag och funderade.
För 5år sedan, dagen före midsommar va det riktigt mycket pirr i min mage... Jag och min Jimmy gifte oss nämligen på midsommarafton för hela 5år sedan!
Shit alltså, 5år! För vissa kanske det känns mycket, för andra lite... En sak vet jag, mycket har hunnit hända på dessa år, både underbara, men oxå saker man skulle kunna klara sig bättre utan.
Men som det sägs "What dosent kill you, makes you stronger".

Dom saker jag minns bäst av vår bröllopsdag (det rätta datumet är den 25/6) är dels när klänningen skulle på... då gick drag kedjan sönder! I panik for vi ner till Sandstöms (som tack och lov hade öppet) och köpte en ny... tur i oturen va den mycket finare än den jag skulle haft!
Sen är det nog det skit dåliga vädret vi hade! Jättekallt, blåsigt och massa regn! Men men, en minnes värd och trevlig dag fick vi minsann :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar